Dostawy Płatności Reklamacje

Strona główna Dostawy Płatności Reklamacje

Dostawy

Realizujemy dostawy wyłącznie na terytorium Polski. Zamówiony przez Ciebie towar zostanie wysłany na adres wskazany przez Ciebie w formularzu rejestracji dla potrzeb utworzenia Konta Klienta, chyba, że przy dokonywaniu zakupów podasz inny adres dostawy. W przypadku, gdy dokonujesz zakupów bez uprzedniej rejestracji wyroby zostaną wysłane na adres podany przez Ciebie w formularzu zamówienia.

Zamówiony towar zostanie Ci dostarczony w terminie do siedmiu* dni roboczych następujących po dniu, w którym otrzymaliśmy dokonaną przez Ciebie zapłatę za towar.

*Upewnij się, że towar na stronie nie został objęty klauzulą, że zostanie dostarczony w późniejszym terminie. Może to oznaczać, że w chwili zakupu nie jest dostępny w Polsce i zostanie dostarczony w późniejszym czasie wynoszącym do dwóch tygodni.

Zamówiony towar zostanie Ci dostarczony przez firmę kurierską DH, K-ex lub Pocztex. O wysyłce towaru zostaniesz poinformowana/y drogą e-mailową. Kurier dostarczy Ci przesyłkę w terminie 2 dni roboczych od dnia wysyłki. Jeśli kurier nie zastanie Cię pod wskazanym przez Ciebie adresem dostawy, zostawi awizo.

Koszty wysyłki zależą od opcji którą wybierzecie, i tak np.:

  • Kurier DHL: 16,50 zł
  • Kurier K-ex: 13,50 zł
  • Pocztex: 12,90 zł

Może się zdarzyć, że kurier skontaktuje się z Tobą w sprawie doręczenia przesyłki, ale nie jest to jego obowiązkiem.

Odbiór osobisty jest bezpłatny. Możesz odebrać zamówioną biżuterię w naszej siedzibie w Warszawie przy ul. Rolnej 195. Prośba jednak o wcześniejsze umówienie terminu i godziny odbioru zamówienia poprzez maila biuro@gosiaorlowska.pl lub telefonicznie 501 867 088.

Wysyłka bądź odbiór zamówień odbywa się z reguły od poniedziałku do piątku.

W związku z tym, że wyroby marki Gosia Orlowska Designs wykonywane są ręcznie, w wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że czas realizacji zamówienia przedłuży się. W takiej sytuacji na podany przez Ciebie adres poczty elektronicznej (e-mail) zostanie wysłana informacja, w której zostaniesz powiadomiony o nowym terminie realizacji zamówienia. W tym przypadku będzie przysługiwało Ci prawo rezygnacji ze złożonego zamówienia poprzez zawiadomienie nas o tym fakcie na adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@gosiaorlowska.pl. Dokonamy zwrotu uiszczonej przez Ciebie ceny towaru oraz kosztów dostawy (o ile kwoty te zostały przez Ciebie zapłacone) na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie w powyższym zawiadomieniu.

Przy zamówieniach powyżej 400 zł wysyłka gratis.

Formy Płatności

Za kupowane wyroby możesz płacić, wybierając:

  1. Płatność online (e-przelewem) dokonywaną za pośrednictwem systemu Przelewy24 obsługiwanego przez PayPro SA z siedzibą w Poznaniu; sposoby i zasady dokonywania płatności za pośrednictwem systemu Przelewy24 znajdują się na Przelewy24.pl.
  2. Karta debetowa/kredytowa VISA lub MasterCard za pośrednictwem systemu Przelewy24 obsługiwanego przez PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068..
  3. Przelew bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy w Bank Millennium S.A. numer: 34 1160 2202 0000 0000 4802 4698, Nieruchomości – Beata Orłowska, ul. Rynek Starego Miasta 5/7 lok. 10, 00-272 Warszawa.
  4. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w Warszawie przy ul. Rolnej 195.

Pamiętaj, że w przypadku, gdy wybrałeś płatność w formie przelewu bankowego, na poleceniu przelewu powinieneś zamieścić Twoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

 Reklamacje

  • Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, z tytułu rękojmi, za niezgodność zakupionego w Sklepie towaru w zakresie określonym w ustawie kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa
  • Zgłoszenie reklamacji, należy wysłać do siedziby firmy na adres:

Nieruchomości – Beata Orłowska
ul. Rynek Starego Miasta 5/7 m.10
00-272 Warszawa
z dopiskiem: REKLAMACJA – sklep internetowy.

  • Do przesyłki reklamacyjnej prosimy dołączyć oryginał paragonu lub faktury oraz wypełniony formularz reklamacji (dostępny w Regulaminie) lub inny formularz/pismo zawierające podstawowe dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, opis przedmiotu, opis wady lub niezgodności z umową oraz reklamowany przedmiot. Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  • Klient może również reklamować produkty w Warszawie przy ul. Rolnej 195 (po wcześniejszym umówieniu godziny).
  • W terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu Sprzedawcy, Klient otrzyma odpowiedź na zgłoszoną reklamację.
  • W ramach reklamacji Klient ma prawo żądać nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy, ewentualnie  zwrotu pieniędzy.
  • W przypadku stwierdzenia wad wynikających z winy producenta, produkt zostanie naprawiony i odesłany Klientowi na koszt sklepu.
  • W razie stwierdzenia uszkodzeń, za które Gosia Orlowska Designs nie ponosi odpowiedzialności (uszkodzenia, wynikające z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, w szczególności zniszczenia mechaniczne, zerwanie, zarysowania, wytarcie powłoki złota lub srebra, zagubienia kamieni oraz wygięcia pierwotnego kształtu biżuterii), Gosia Orlowska Designs skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o ewentualnych kosztach naprawy.
  • Gosia Orlowska Designs nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w transporcie dokonywanym na zlecenie Klienta.
  • Firma Gosia Orlowska Designs podejmuje ostateczną decyzję dotyczącą kwalifikacji uszkodzenia i pozytywnego lub negatywnego rozpatrzenia reklamacji.
  • Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od decyzji w ciągu 14 dni od poinformowania klienta o decyzji. Odwołanie powinno być w formie pisemnej.
  • W przypadku uszkodzenia mechanicznego lub po wygaśnięciu przysługujących praw wynikających z mocy ustawy, Gosia Orlowska Designs może podjąć się odpłatnej naprawy, o ile jest to możliwe technicznie.
  • Gosia Orlowska Designs zastrzega sobie prawo odmowy naprawienia przedmiotu po terminie wynikającym z przepisów prawa oraz przy uszkodzeniach mechanicznych.

INSTAGRAM

  • Jeden piercionek za to z trzema kamieniami od gosiaorlowskadesigns gosiaorlowskadesigns
  • Wyjtkowe rcznie wykonane kolczyki znajdziesz na wwwgosiaorlowskapl handmade jewelry jewellery
  • Wiosna! A wkrtce na wwwgosiaorlowskapl biuteryjne rabaty Zapraszamy! gosiaorlowskadesigns orlowska
  • Fiolet zestawiony z zieleni to dobra propozycja do wiosennych stylizacji
  • Wiosna i jej kolorowe oblicza Kolczyki w piknych odcieniach bkitu
  • Cudowna Sylwia Gruchaa w kolczykach z kolekcji Magnolia koszula rasinskafashion
  • Nasza biuteria dobrze sprawdzi si w zestawieniu z bia koszul
  • Cudownej zabawy sylwestrowej w rcznie szytej sukni by rasinskafashion oraz

© 2016 Gosia Orlowska Designs. All Rights Reserved.

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA

Ta strona korzysta z cookies, umieszczanych na Twoim urządzeniu. Możesz wyłączyć tę opcję, zmieniając ustawienia swojego urządzenia. Więcej informacji.
ROZUMIEM